piątek, 4 października 2013

Hello - Ciao - Hei i oczywiście - Cześć

Tak, dziś jest pierwszy dzień Bloga tego, cieszę się bo na pewno nie będzie ostatni..
Yes, today is the first day of Blog in subject, I'm glad because for sure it won't be last...
Si, oggi e' primo giorno di questo Blog, sono contento perche sicuremente non e' ultimo...
Ja, i dag er den første dagen av blogg i faget, jeg er glad fordi for at det ikke vil være sist ...

To tyle tytułem wstępu, docelowo chcę pisać do was drodzy "Czytacze" o RUCHU i nie chodzi mi tutaj o pewną firmę, lecz o czynność i główny czynnik naszego rozwoju. Osobiście uwielbiam ruch, jest on motorem mojego działania i mam nadzieje że i waszym - znajdziemy wspólne tematy i poRUSZYMY je na tych łamach.
Chcę pisać w trzech językach bo czwarty jeszcze mi nie wychodzi ( a nie mam zamiaru "oszukiwać" wrzucając całość tekstu do sztucznego translatora), choć i te trzy mogą być nieco łamane ;) - za co z góry przepraszam - życzę wam miłego odbioru, o ile to możliwe w ruchu ;)

That's about introduction, my purpose is to write to you, my dear "Re-eaders" about "MOVE" and I am not talking about some company, but about action and main factor of our development. Personally I love movement, it is something that is giving me power to act I hope that you have got the same - we will find binding subjects and we'll MOVE them on ths BLOG.
I would like to write in three languages because my fourth is just not good enough (and I do not want to " treat"by putting whole text to artificial translator), yet theese three may be a bit rough ;) - for this excuse me in advance - I wish you good reading, possibly in the move ;)

Questo e' tutto per la introduzione, vuole scrivere qui in merito di MOVIMENTO, non parlo a ditta, ma azione e principale fattore di nostro sviluppo. Io amo il movimento, che e' un motore di mie azioni, spero che anche per voi - troviamo ogette comuni e le MOVIAMO qui.
Volevo scrivere in tre lingue perche quarto non e' abbastanza buono (non voglio di "tradire" con uso di traduttore automatico), ma anche questi tre può essere un po 'debole ;) - mi dispiace in anticipo - Vi auguro buona lettura, possibilmente durante movimento ;)

ALOHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz